PENTING : **SEDEKAH ROMBONGAN||RUMAH ZAKAT || ACT || Kajian Hadis**
PELUANG USAHA 2016 !!!|*|DUITBUX|*|Program PTC nyari duit di internet|

Saturday, June 16, 2012

Lirik lagu Aku Jatuh Cinta - Ammir

Lirik lagu Aku Jatuh Cinta - Ammir 
Lirik lagu Ammir - Aku Jatuh Cinta

Bagaikan perpaduan insan-
insan bersinergi
Daya cipta dan cinta dilahirkan
satu materi

Satu di dalam kalbu
menegaskan perasaanku

Aku jatuh cinta hanya padamu
telah berulang kali
Aku jatuh cinta hanya padamu
yang menangkan hati ini

Jingga semburat senja
melukiskan gambaran hati
Tanah air dan udara
menegaskan berulang kali

Aku jatuh cinta hanya padamu
telah berulang kali
Aku jatuh cinta hanya padamu
yang menangkan hati ini

Kau beriku jiwa, memberiku
nyawa
Kau bagaikan jantungku
Aku terjun bebas, sayapku
terlepas
Jatuh ke dalam cinta

Aku jatuh cinta hanya padamu
telah berulang kali
Aku jatuh cinta hanya padamu
yang menangkan hati ini

Ku telah jatuh cinta
Aku jatuh cinta hanya padamu
telah berulang kali
Aku jatuh cinta hanya padamu
yang menangkan hati ini

Random Posts



0 comments:

Blog Archive